Rozmiar tekstu: - A +
Kontrast:

Internetowe Biuro Obsługi

Internetowe Biuro Obsługi Klienta, jest aplikacją internetową, o połączeniu bezpiecznym klient-biuro, która umożliwia otrzymywanie faktur za wodę i ścieki w formie elektronicznej (e-faktura), oraz dostęp do informacji istotnych dla odbiorcy naszych usług, w tym:

  • podglądu faktur, wystawionych od dnia następnego po aktywacji konta
  • historii wpłat, z tolerancją 3-5 dni od dnia przelewu
  • kontroli rozrachunków, związanych z dostawą wody, odprowadzaniem ścieków
  • przeglądu historii wskazań wodomierza
  • przekazywania odczytów
  • analizy zużycia wody, odprowadzanych ścieków
  • weryfikowania danych ewidencyjnych
  • przesyłania i otrzymywania wiadomości o awariach, przerwach w dostawie wody

 

Aby utworzyć konto w IBO i otrzymywać e-faktury, należy:

Założyć konto w https://ibo.gpwik.pl kliknij w „Logowanie” a następnie kliknij w „Załóż konto”.

Zarejestruj się pod adresem: https://ibo.gpwik.pl/client/konto/Register.aspx

(Bezpośredni link do biura obsługi IBO) https://ibo.gpwik.pl

Drukuj Do góry