Internetowe Biuro Obsługi Klienta, jest aplikacją internetową, o połączeniu bezpiecznym klient-biuro, która umożliwia otrzymywanie faktur za wodę i ścieki w formie elektronicznej (e-faktura), oraz dostęp do informacji istotnych dla odbiorcy naszych usług, w tym:
- podglądu faktur, wystawionych od dnia następnego po aktywacji konta
- historii wpłat, z tolerancją 3-5 dni od dnia przelewu
- kontroli rozrachunków, związanych z dostawą wody, odprowadzaniem ścieków
- przeglądu historii wskazań wodomierza
- przekazywania odczytów
- analizy zużycia wody, odprowadzanych ścieków
- weryfikowania danych ewidencyjnych
- przesyłania i otrzymywania wiadomości o awariach, przerwach w dostawie wody
Aby utworzyć konto w IBO i otrzymywać e-faktury, należy:
Założyć konto w https://ibo.gpwik.pl kliknij w „Logowanie” a następnie kliknij w „Załóż konto”.
Zarejestruj się pod adresem: https://ibo.gpwik.pl/client/konto/Register.aspx
(Bezpośredni link do biura obsługi IBO) https://ibo.gpwik.pl